Wyglądaj pięknie i czuj się pięknie - kampania Restylane

Przeprowadziliśmy kampanię skierowaną do osób zainteresowanych zabiegami medycyny estetycznej.

W kampanii posłużyliśmy się takimi formami reklamy jak:

  • Screeningiem klikalnym w serwisach
  • Mailingiem
  • Reklamą na Facebooku

oraz informacjami promocyjnymi na stronie internetowej oraz funpage'u magazynu Świadome Piękno.

W ramach kampanii przeprowadziliśmy konkurs, który składał się z dwóch etapów:

  1. test jednokrotnego wyboru z zakresu medycyny estetycznej
  2. stworzenie mema związanego z tematyką.

Stworzony przez Akonet mechanizm konkursowy wykluczał przejście do drugiej części konkursu osób, które nie przeszłyby pierwszego etapu.

Grupa Akonet

  • Akonet
  • Scigacz.pl
  • iservices.pl
  • Facebook
  • Tweeter
  • Flickr